30 gru 2015

Bambusowe pędzle ZOEVA Set Vol 2- Mój świąteczny prezent

Hejcia wam wszystkim. :D

Dzisiaj na blogu w końcu zagościł mój świąteczny prezencik od Świętego Mikołaja. :D
W tym roku byłam bardzo grzeczna zapewne, skoro Mikołaj obdarował mnie tak niemożliwym i wymarzonym prezentem.
Jeszcze niedawno mogła tylko o nim marzyć a już teraz jest w zasięgu moich rąk.  To takie wspaniałe. 
Zobaczcie sami co otrzymałam!

Taki oto beauty box. Niepozorny, choć duży. :D
Jeśli chodzi o firmę Beauty Bay to polecam z czystym sercem jeśli chodzi o zakupy w UK. Firma jest uczciwa, paczuszki dochodzą na czas, jak widzicie pięknie zapakowane i w nienaruszonym stanie.

Znajdziecie ją tutaj: KLIK


A w nim! :D
O tak! Cudowne pędzle ZOEVA bambusowe z tubą i kosmetyczką. A do tego delikatny sypki, matowy puder. :D


W środku na kuferku była przyklejona karteczka a na niej takie słowa:


Bardzo dziękuję mojemu ukochanemu za tak piękny prezent pod postacią słów, które sprawiły, że moje serducho się raduje. :D Dziękuję, że tak dzielnie we mnie wierzysz. <3


Mineral foundation od Beauty Bay. Sypki oraz delikatny puder do wykończenia końcowego, który nada efekt zmatowienia. Nie obciąża. 



Pędzle Bamboo Luxury Set Vol 2 ZOEVA

Jest to nowa edycja pędzli firmy Zoeva w wersji wegańskiej. Pędzle zostały bardzo starannie wyprodukowane jak na niemiecką markę Zoeva przystało. Włosie (syntetyczne), w każdym pędzlu jest wykonane z taklonu natomiast rączki z bambusa.
Bardzo delikatne, przyjemne w dotyku oraz łatwe i szybkie w pielęgnacji. Dobrze się je oczyszcza. Doskonałe zwłaszcza dla leniuszków, którzy nie lubią się długo "cackać" z pędzlami. Pędzle się nie odkształcają co jest dla nas najważniejszą cechą a skuwki są bardzo solidne co nie spowoduje niechcianego odklejenia się od rączki. Porównując włosie z taklonu do włosia koziego, z którego przeważnie Zoeva produkuje pędzle mogę przyznać, że włosie jest bardziej zbite i mniej giętkie od wspomnianych nam pędzli z włosia koziego. Niemniej jednak są delikatniejsze. Idealna opcja dla wegan. ;)




Zestaw zawiera 8 pędzli z czego 5 służy do makijażu twarzy a pozostałe do makijażu oczu. Wszystkie pędzle były w osłonkach, co pomagało chronić włosie by się nie zniekształcało nienaturalnym układem podczas przesyłki.
Zestaw zrobił na mnie spore wrażenie z racji wyglądu jak i zarówno miękkości włosia.
Piękne bambusowe rączki, złote skuwki, które cudownie błyszczą, wygrawerowane napisy na pędzlach. Do tego ta piękna tuba ze świetnym wzorem oraz kosmetyczka. 
Ahhh po prostu cudo! :D Gdy otworzyłam prezent to jedyne co mogłam powiedzieć to "O rany, o rany, o rany!!! Są cudowne" - Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. :D


Dokładny opis każdego poszczególnego pędzelka:

103- Defined Buffet- Pędzel służący do nakładania podkładu. Kiedyś rozpoczynałam od nakładania podkładu rękoma ale to nie higieniczne, przerzuciłam się na gąbeczki, beauty blendery, które również są niezawodne i ciągle ich używam, jednak uwielbiam nakładać podkład pędzlami, ponieważ idealnie się utrwala, nie tworzy efektu "maski" oraz przyjemnie się maluje. 

105- Highlight- Do nakładania rozświetlacza. Zdecydowanie precyzyjny i świetnie wycięty pędzel doskonale nadający się do rozświetlacza. 

109- Face Paint- Pędzel do konturowania. Włoski świetnie ułożone w rządek, równo ścięte. Przy konturowaniu jest bardzo precyzyjny gdyż nie nakłada pigmentu poza swój obszar tylko w miejscu w którym powinien się znaleźć. Dodatkowo do konturowania pomagam sobie innym pędzlem, by dokładnie wyblendować granice. :D

128-Cream cheek- Do pudru, bronzera oraz różu. Co tu dużo pisać? Uwielbiam jego kształt. Idealnie nadaje się do tej roli. Jest niezastąpiony! 

142- Concealer buffer- Do korektora. Delikatny pędzel stworzony do nakładania korektowa w okolicach oczu, by nie podrażnić. 

227- Soft Definer- Do nakładania i rozcierania cieni. Bardzo dobry pędzel do blendowania. Uwielbiam go za sam jego kształt dzięki któremu idealnie mogę rozcierać oraz łączyć ze sobą dobrze napigmentowane cienie. Nie rozsypuje cieni, lecz pięknie je utrwala na powiece.

234- Clasic Shader- Do nakładania cieni na całą powiekę dolną i górną.

317- Wing liner- Do eyelinera, do kresek oraz ich rozcierania, do brwi. Jest cienki a włoski się nie rozchodzą, to najważniejsze w tym pędzlu, ponieważ wykonuje on precyzyjny efekt końcowy. Teraz nie wyobrażam sobie robienia kresek oraz malowania brwi innym pędzlem.







Jak wam się podobają moje nowe nabytki? :D Ja jestem totalnie nimi zachwycona! :D
Teraz będą sprawiały, że przyjemniej będzie mi się malowało i mój makijaż będzie jeszcze piękniejszy.
Moim zdaniem projektanci Zoevy spisali się w tym zestawie, ponieważ jest to odpowiednia wersja tak jak wcześniej wspomniałam dla wegan. Jeśli komuś do tych czas przeszkadzała domieszka naturalnego włosia koziego to ten set jest dla was. :D Myślę, że znajdzie i on swoich ulubieńców. Ma w nich mnie. Jestem z nich bardzo zadowolona. :D

To kto pierwszy przychodzi do mnie wypróbować nowe pędzle? :D
Z chęcią się podzielę swoimi wrażeniami. Uwierzcie na żywo są przecudowne! :D

A wy macie jakieś pędzle Zoeva? A może chciałybyście mieć? Który Set wam się podoba najbardziej? Bambusowy przypadł wam do gustu czy nie koniecznie? :D

Poza pędzlami otrzymałam jeszcze ukochaną książkę od Ewy- RedLipstikMonser- najpopularniejszej youtuberki kosmetycznej oraz cudownie pachnące kawą masełko do ciała od ecocosmetics4u



Ale o tym już w następnym poście ponieważ chciałam przeznaczyć więcej miejsca oraz uwagi każdemu z osobna. :D

Całuję Xaneczkaa. :*


   




14 komentarzy:

  1. Ojej jaki świetny zestaw! Pędzle wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. Nie tylko wyglądem przyciąga. :D Jest wyjątkowy, oryginalny i delikatny. :D Polecam. Zoeva ma same śliczności u siebie na rynku. :D

      Usuń
  2. Pędzle są boskie. RLM książka <3
    Świetny blog-widać,że robisz to co kochasz :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :D Owszem odnalazłam się w swojej pasjii. :D Gaduła ze mnie straszna to też dobrze mi idzie opisywanie produktów. :D
      Książka bardzo interesująca. Już dzisiaj możesz o niej poczytać tutaj: http://xaneczkaa.blogspot.co.uk/2016/01/ksiazka-ewy-grzelakowskiej.html

      A pędzle są obłędne. :D Opis nie odzwierciedla ich delikatności. :D

      Usuń
  3. Ja teraz mam postanowienie noworoczne, że co miesiąc będę kupowała sobie po jednym pędzelku z Hakuro. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Ale Twój komplet bardzo ładny! :)

    zapraszam groszkowe-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro również ma bajeczne pędzle. :D Jeszcze nie mam swojego zestawu ale w sumie świetny pomysł. :D Można sobie kupować po jednym pędzlu i się uzbiera. :D Czasem nawet lepiej jest kupować osobno pędzle niż w zestawach, bo wybierasz sobie te najbardziej potrzebne a w zestawie masz już z góry nadane jakich pędzli będziesz posiadaczką. ;)
      Powodzenia w kolekcjonowaniu swojego zestawu. :D

      Usuń
  4. Widzę że byłaś grzeczna , super prezenty :))
    Pozdrawiam,
    ________
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi chyba byłam. :D Mikołaj stwierdzi, że nie ma co z pieniędzmi robić to poszalał hahaha. :D :D

      Usuń
  5. Byłabym zadowolona z takiej paczki ;] RedLipstickMonster jest świetną youtuberką, uwielbiam jej kanał i książka byłaby przydatna
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam bardzo zadowolona. :D Właśnie wrzuciłam na główną świeżego posta o książce RedLipstickMonster. :D
      http://xaneczkaa.blogspot.co.uk/2016/01/ksiazka-ewy-grzelakowskiej.html
      Jeśli chcesz to zajrzyj. Dowiesz się więcej. :D Polecam książke. :D

      Usuń
  6. cudo <3
    Pozdrawiam oraz zapraszam do mnie ♥
    Buziaki :)
    http://betilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog !;) jesteś bardzo kreatywna i wiesz co robic😁, trzymam kciuki i życzę sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :D Staram się wiązać bloga z całą sobą. :D Myślę, że dobrze się spisuję w roi blogerki. :D

      Usuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)