6 sty 2016

Książka Ewy Grzelakowskiej ' RedLipstickMonster '- Tajniki makijażu


Dzień dobry wszystkim. :D

Dzisiaj przechodzę od razu do tematu, bo już się nie mogę doczekać aż wam się pochwale i opisze moje pozostałe prezenty świąteczne. Nie omieszkam dzisiaj opowiedzieć wam więcej o mojej najukochańszej książce mojej idolki Ewy. Najpopularniejszej kosmetycznej youtuberki  #RedLipstickMonster, na którą tak długo czekałam i tak na prawdę tylko o tej książce marzyłam aby ją znaleźć pod choinką, jednak Mikołaj dorzucił coś jeszcze co mnie bardzo ucieszyło i jak dobrze wiecie był to  najnowszy set bambusowych pędzli od ZOEVA. :D Post ze szczegółowym ich opisem znajdziecie tutaj: KLIK
Oraz masełko kawowe do ciała od ecocosmetics4u, które dostałam w prezencie od jednej z konsultantek Madzi. Opiszę wam go jeszcze dzisiaj poniżej. :D

 Najpiękniejszy prezent dla kosmetykoholiczki. :D Dziękuję. :*

 Red Lipstick Monster Tajniki Makijażu od Ewy Grzelakowskiej- Kostolug

Książka z twardą okładką, zawiera 187 stron dobrego twardego papieru. Na każdej stronie przepiękne kolorowe zdjęcia, które odzwierciedlają dany temat. Jeśli Ewa opisuje szminki, cienie czy pęsety to one tam są widoczne. Dokładnie zilustrowane są poprawne metody wykonywania makijażu jak i zarówno te błędne. Wielki plus za to, ponieważ jak w moim przypadku jestem wzrokowcem i potrzebuję czasem spojrzeć na daną metodę, by móc zapamiętać, zrozumieć jak poprawnie wykonywać jakąś czynność. Kolejny wielki plus za zrozumiałe pojęcia dokładnie wyjaśnione bez żadnych formułek książkowych jak zazwyczaj w każdej książce o makijażu występują.



"Ta książka pozwoli Ci zrozumieć zasady robienia makijażu.
W końcu znajdziesz odpowiedź na pytania:

Jak dobrać odpowiedni podkład?


Jak zrobić perfekcyjną kreskę na powiece?


Jak w prosty sposób konturować twarz?

Jak dobrać makijaż do okularów?

Jak skompletować makijażowy niezbędnik?"




Autorka książki Ewa Grzelakowska- Kostolug z wykształcenia jest kosmetologiem oraz pedagogiem. Może także dzięki temu dociera do widowni w każdym przedziale wiekowym. Prowadzi kanał na youtube pod pseudonimem Red Lipstick Monster, na swoich filmikach szczegółowo i dokładnie opisuje proste triki makijażowe, jak wykonać daną czynność, porady urodowe związane z makijażem oraz proste DIY.  Bardzo lubię oglądać jej filmiki i słuchać co ma do powiedzenia ponieważ po pierwsze primo przekazuje nam swoją zdobytą wiedzę na temat makijażu a po drugie primo  przyciągają moją uwagę ludzie, którzy są bardzo otwarci, energiczni oraz z poczuciem humoru. Ewa właśnie taka jest. Jest sobą i nie boi się wygłupów, jest spontaniczna oraz delikatna zarazem. Idzie za ciosem i realizuje swoje cele. Widać to po jej osiągach jakie już zdobyła. Ma już spore doświadczenie oraz wiedzę, którą dzieli się z nami na swoim kanale na youtube.



Dlaczego piszę o kanale na youtubie przy recenzji książki? Ponieważ jest to nieodzowna część RedLipstickMonster.



Książka zwraca moją uwagę nie tylko pięknymi, wielobarwnymi zdjęciami o których już wspominałam, ale samą formą zachowaną w tendencji kanału na You Tube. Co daje to książce? Mam poczucie, że umawiam się z doświadczoną w makijażu koleżanką, u niej w domu, siadamy przy jej kosmetyczne, wyrzucamy wszystkie przybory do makijażu na podłogę  i ona mi o nich opowiada, doradza i poleca. Znajdziesz w książce także rady o pielęgnacji twarzy co też dla ciebie zapewne jest ważne. Lekka w odbiorze forma bez żadnych trudnych do zrozumienia pojęć.




Na sam koniec zostawiłam wisienkę na torcie, która została podana na sam początek książki przez Ewe. Słowa, które zostały wpisane na początku książki ukradły moje serce.

"Niczego nie musisz, możesz wszystko."

„...Potrzebne są cierpliwość i odwaga, żeby kroczyć nową, niewydeptaną jeszcze ścieżką i słuchać przede wszystkim siebie, a nie innych. Nikt nie może ci mówić, jak powinnaś wyglądać, bo to ty masz się dobrze czuć w swojej skórze i to ty masz być zadowolona z tego, jaka jesteś...”




Dla mnie to książka, z którą się nie rozstanę. :D Będę z wielką przyjemnością wracać do niej i przypominać sobie niektóre techniki, jeśli zapomnę. Poza tym bardzo miło czasem wybrać się z Ewką na kawusię i ploteczki o kosmetykach i makijażu. :D

Absolutny "must have" dla każdej kobiety. Dla początkujących, które chciałyby zacząć od podstaw, dowiedzieć się więcej o produktach nam potrzebnych do robienia make up'u oraz dla tym już bardziej doświadczonym kobietom w sztuce makijażu polecam tę książkę z czystym sumieniem, ponieważ luźno i swobodnie można ją przeczytać, utwierdzić się w przekonaniach, że coś wykonujemy dobrze oraz może nawet znaleźć nowy, łatwiejszy patent na wykonywanie danej czynności. :D
POLECAM! :D Możecie również zajrzeć do Ewki na kanał youtuba KLIK albo znaleźć ją na facebooku KLIK na pewno się ucieszy, że odwiedza ją kolejna zainteresowana osoba. :D


Jeszcze szybciutki opis uwielbianego przeze mnie masełka kawowego, które dostałam od kochanej Madzi, konsultantki w ecocosmetics4u.
Dziękuję Ci bardzo! :D :*


Masełko zostało wykonane z naturalnych składników 100% organic

skład: Coffe Arabica (coffee seed), Oil & Hydrogenated Vegetable Oil

Przepiękny zapach kawy, który jest intensywnie odczuwany tuż po otwarciu wieczka. Doskonale działa na zmysły i relaksuje. Tak wspaniałe i wyraźne zapachy są dla mnie wielkim rozpieszczeniem, ponieważ jak każda kobieta uwielbiam ślicznie pachnieć oraz uwielbiam gdy wszystko pachnie przepięknie wokół mnie. :D
Konsystencja jest tłusta jak na masło do ciała przystało. Ciężki produkt nienadający się do twarzy dla osób ze skłonnościami to przetłuszczania ale ja nigdy nie używam tych samych produktów do całego ciała jak i twarzy. Na buzię zawsze mam osobne, lżejsze kremy. 
 Gdy go dostałam posmarowałam się nim tego samego dnia od razu po kąpieli. Przepiękny zapach a co najważniejsze jak najbardziej naturalny a jestem zwolenniczką naturalnych kosmetyków. 
Tym właśnie produktem firma ecocosmetics4u zwabiła mnie do siebie i zapewne sięgnę po nie jeden produkt o tak intensywnym zniewalającym zapachu. Muszę koniecznie zajrzeć co jeszcze skrywają tam równie świetnego. :D Polecam zajrzeć oraz skontaktować się z moją znajomą konsultantką Magdą. Szczera, uczciwa i odpowiedzialna obsługa. Ceny bardzo ale to bardzo przystępne. Zajrzyjcie sami. Zakup na terenie UK. ;)



Całuję Xaneczkaa! :*

24 komentarze:

  1. Wspaniałe prezenty! Bardzo ci zazdroszczę, zwłaszcza jednego prezentu który i ja bardzo bym chciała dostać :) książki jednej z najlepszych polskich vlogerek <3 kochamy cię Ewa <3 sama jestem jej wielką fanką i oglądam jej filmiki, to taka pozytywna kobietka aż miło jej słuchać :) zazdroszczę książki, na pewno się z nią nie rozstaniesz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana książka dostępna jest w Polsce bez problemu. Mój mi ją z Polski ściągał do UK, więc jeśli wieszkasz poza granicami, to nie powinnaś mieć utrudnień by ją sobie zamówić. Na prawdę warta uwagi. :D Ja również uwielbiam naszą Ewkę. :D Super osoba. :D Wiele się można od niej nauczyć. :D

      Usuń
  2. Ciekawy spis:) Zapraszam http://www.kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wygląda super, ale ja obawiam się, ze jak wszystkie poradniki znowu pójdzie w kąt. Ogólnie bardzo lubie oglądać ja na Youtube. :) Super prezenty! Ja dostałam niestety mało kosmetyczne produkty. :)

    Zapraszam: groszkowe-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zależy od podejścia. Jeśli lubisz czytać tego typu książki, to nie powinnaś mieć problemu. Moim skromnym zdaniem właśnie tym się różni książka "Tajniki makijażu" od pozostałych poradników, bo jest luźno napisana, bez książkowych regułek. Jej wasnym stylem napisana, tak jak ona postrzega świat makijażu. :D Opowiada w książce o swoim indywidualnym spojrzeniu, podejściu oraz technikach, które wyrobiła sobie przez te wszystkie lata pracy. :D Na prawdę polecam. Jak będziesz w empiku czy innym sklepie gdzie znajdziesz tą książkę, radzę przejrzeć, poczytać i ocenić czy warto kupić. :D

      Usuń
  4. Uwielbiam Ewę, jej książki nie mam ale kupię ją sobie na urodziny :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poproś kogoś by Ci ją sprezentował? :D Lepszy efekt. Hihi. Wiem coś o tym. :D Książka rewelacyjna. :D Można ją czytać wszędzie a wiedza sama wpływa do głowy. W niektórych informacjach po prostu Ewa utwierdza mnie, ze dobrze robię a w niektórych aż chcę wypróbować nowe techniki i od razu łapię za pędzel. :D

      Usuń
  5. Uwielbiam Ewkę i to jest jedyna youtuberka, którą jestem w stanie obejrzeć. Ba! Ja ją uwielbiam i nawet mija córka pyta kiedy znów obejrzymy filmik z tą przemiłą panią ;)
    A książka przyleciała do mnie z polski pod choinkę i moim zdanie to najlepsza książka jaką kupiłam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze nie my jedne jesteśmy Ewy wielbicielkami. :D Zarażasz swoją córeczkę pasją do makijażu co? :D Pięknie! :D Grunt to być zadowolonym z dokonanych decyzji. :D Książka też teraz jest moim number one a Ewę aż miło oglądać. Dlatego stała się tak sławna i wszyscy z przyjemnością jej słuchają. :D :D

      Usuń
  6. Czytalam ksiazke,naprawdę warta kupienia.😀😃😀buziaki dla roksi mojej wspanialej😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytalam ksiazke,naprawdę warta kupienia.😀😃😀buziaki dla roksi mojej wspanialej😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewnie czytało Ci się ja jednym tchem prawda? :D W takim temacie to się czujemy jak ryba w wodzie. :D
      Również przesyłam Ci buziaczki kochana moja. :D :*

      Usuń
  8. Myślałam nad kupnem tej książki, a po twoim przedstawieniu na pewno będzie w moich rękach <3
    Zapraszam Cię na mojego bloga na nowy motywacyjny post. Dążę żeby zdobyć w tym roku 500 subskrybcji - więc jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna jak zostaniesz na dłużej <3
    Pozdrawiam Cieplutko
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto. :D Ja jestem zachwycona tą książką. :D Planuję zrobić konkurs niebawem właśnie z tą wygraną. ;) Oczywiście swojej ksiązki nie oddam. :p Ona już u mnie zostanie, kupię nowy egzemplarz dla wygranej. :D

      Usuń
  9. Ja otrzymałam tą książkę w prezencie, a wiedza bardzo przydatna zwłaszcza, że uczę się w zawodzie kosmetyczki :)

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa to cudowna kobieta i ma ogromną widzę! :)
    zapraszam do mnie! http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/co-dostaam-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wygląda super :)
    Koniecznie muszę wybrać się do księgarni ♥
    Pozdrawiam :*
    http://betilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ją i ja <3
    Chociaż na początku byłam troszkę załamana , że nie mogę jej kupić od razu jak wyszła ale nadrobiłam ostatnio bo znalazłam na ebay za 10f z przesyłką z polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że tak mniej więcej właśnie tą książkę można nabyć w funcikach. Mój jakoś właśnie tyle za nią płacił. ;)

      Usuń
  13. Ta książka musi być świetna!Też myślałam o jej zakupie,ale dla koleżanki, bo interesuje się makijażem itd. :)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to będzie idealny prezent. :D Zarówno dla kogoś kto się interesuje makijażem jak i zarówno dla początkujących ta książka jest przydatna. :D

      Usuń
  14. Uwielbiam Ewę i jej kanał na yt!
    A książki nie mam, ale koleżanka ma więc na pewno ją pożyczę :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka ma tą książkę i mówi że jest wspaniała. Ja chciałabym jej książkę dostać na Wielkanoc heheh. Uwielbiam jej kanał na yt dużo się od niej nauczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto. :D ja w takim bądź razie życzę spełnienia marzeń i udanego prezent na Wielkanoc. :D :D

      Usuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)