24 gru 2015

Świąteczny post i 30 faktów o mnie

Witam was wszystkich tego pięknego świątecznego dnia! :D

Dzisiaj luźny pościk, lekki do czytania. :D

Wigilia.


...Czas w którym ludzie są dla siebie życzliwi, uprzejmi. Zwracają większą uwagę na dobre uczynki, pomagają sobie nawzajem, troszczą się o siebie. Na ulicach mijamy radosnych ludzi z uśmiechniętymi buźkami. W sklepach ludzie wybierają prezenty dla najbliższych by ich uszczęśliwić. A gdy słyszymy w radiu świąteczną muzykę aż w serduchu się robi cieplej i napełnia nas energia do przygotowań świątecznych.
Kobiety krzątają się w kuchni, dzieciaczki się bawią, mężczyźni stroją domki.
Ahhh... to wspólne ubieranie choinki... modlitwa, dzielenie się opłatkiem, przepraszanie się nawzajem za wyrządzone krzywdy zeszłego roku i życzenie drugiej osobie z głębi serca tego co najlepsze. 
Wspólne zasiadanie przy stole... rozmowy, śpiewanie kolęd, piosenek świątecznych. Radość na twarzach swoich najbliższych przy rozpakowywaniu prezentu. :D


Z racji Świąt chciałam wam wszystkim złożyć najszczersze życzenia. :D
Spełnienia swoich najskrytszych marzeń- pamiętajcie, że możecie wszystko osiągnąć jeśli będziecie w to silnie wierzyć. :D
Dużo miłości, ciepła rodzinnego, uśmiechu na waszych buźkach. Byście doceniali piękno każdego dnia. Dużo siły i wiary, która nas umacnia.
Wszystkim żyjącym na obczyźnie lub mieszkającym daleko od rodziny i najbliższych życzę wytrwałości oraz podtrzymuję na duchu. Kochani pamiętajcie, że rodzina nie jest tylko raz do roku. Jeśli nie macie możliwości spędzić z nią tego ważnego dnia nie martwcie się, gdy tylko nadarzy się okazja powiedzcie drugiej osobie jak bardzo ją kochacie. Tak po prostu. ;)
To bardzo ważne, by pamiętać o swoich najbliższych nie tylko od święta.


Dzisiaj wam opiszę kilka cieplutkich faktów o sobie. :D
Abyście mogli mnie bliżej poznać, bym mogła się zjednoczyć z moim blogiem i byście wiedzieli o mnie więcej. :D


Zaczniemy od początku. :D

1. Mam na imię Roksana, moje przezwisko to xaneczkaa- stąd nazwa mojego bloga. :D


2. Jestem mamą prawie trzy letniego urwisa o imieniu Marcel. Kocham go nad życie! :p




3. Aktualnie zamieszkuję Anglię dokładnie miasto Doncaster obecnie, z Polski pochodzę z Zabrza. Pozdrawiam serdecznie wszystkich Ślązaków. ;)

4. Uwielbiam spędzać czas wśród ludzi. Czy w pracy czy na co dzień. Muszę być otaczana ludźmi, bo zeświruję haha. :D Pluuuus. Straszna ze mnie gaduła! :o

5. Lubie często mówią, że jestem bardzo pozytywną osobą, która wnosi do każdego pomieszczenia tyle ciepła i uśmiechu, że aż miło. - Dziękuję wam za to! Love You! <3 :D

6. Uważam, że jest to prawdą, ponieważ moim skromnym zdaniem chodzi o to by ZAWSZE być sobą, nie udawać, czuć się dobrze wśród ludzi, nie blokować się, być otwartym i radosnym o przyjacielskim usposobieniu. Cieszyć się chwilą spędzaną z ludźmi i po prostu dać się lubić. :D

7. Jak już mowa o moim pozytywnym charakterze... hmm może stylu życia. Pamiętajcie! Najważniejsze to doceniać w każdym dniu choćby najmniejszą zaletę i cieszyć się z niej. :D
Bywają przykre sytuacje ale uwierzcie mi nabranie dystansu, nie przejmowanie się za bardzo wieloma przykrościami to nie trudny cel do zdobycia. Po prostu nie dajmy się zwariować, zasmucić i żyjmy dalej silniejsi o nowe doświadczenia. Poradzimy sobie z trudnościami spotykanymi na drodze. Po burzy zawsze wschodzi słońce. :D 

8. Szaleńczo interesuję się makijażem, charakteryzacją, kosmetykami, zdobieniem paznokci.. Jestem w nich po prostu zakochana. Fiuuu fiuuu sporo tego i aż ciężko wybrać drogę. Kosmetologia dzieli się na kilka kierunków ale nikt nie powiedział, że nie wolno zbierać doświadczenia. Tak też robię, uczę się stale czegoś nowego. 

9. Uwielbiam czytać książki w przeciwieństwie do mojego dzieciństwa. Wtedy ich nienawidziłam. To było okropieństwo dla mnie i zmuszałam się by cokolwiek przeczytać. Nudziło mnie to a lektury wolałam przestudiować streszczeniem bądź filmem. :p

10. W dzieciństwie- przełom nastoletni- byłam okropną łobuziarą. Strasznie się buntowałam, nie dbałam o szkołę oraz pyskowałam. Złe towarzystwo... :p Na szczęście wyrosłam z tego. :D

11. Moim ulubionym przedmiotem w szkole była plastyka. Od zawsze stawiałam na kreatywność niż liczby.

12. Nienawidziłam matmy. :P

13. Panicznie boję się robactwa. :O A raczej mega mnie brzydzę. Bleee. :p
14. Od niepamiętnego czasu nie słodzę herbaty ale kawusię zawsze muszę mieć z mleczkiem i 2 łyżeczkami cukru. Bardzo rzadko ją piję więc czasem sobie pozwalam. :D

15. Moim ulubionym napojem jest woda niegazowana. Poważnie! Najzdrowsza! Nie raz jak chce mi się mega pić a w domu mamy tylko soki owocowe to wole sobie nalać wody przegotowanej z czajnika. :D

16. Nie cierpię brukselek! :p Jedyne warzywo, którego nie lubię.

17. Mam tatuaż na prawym obojczyku schodzącym na ramię. Piórko z odlatującymi ptaszkami. :D

18. Do czytania oraz prowadzenia samochodu muszę nosić okulary. Ale je uwielbiam. <3

19. Nie mam żadnych uzależnień. I'm Free women from addiction. :D

20. Uwielbiam grać w gry planszowe typu warcaby, układać puzzle. Zawsze gdy byłam mała spotykałam się z koleżanką i mogłyśmy spędzać cały dzień grając w chińczyka. A ile zabawy przy tym było. :D

21. Smutno mi się robi, gdy sobie pomyślę jak czasy się zmieniają i że dzieci już nie mają oraz nie będą mieli takiego dzieciństwa jakie ja miałam oraz reszta jeszcze starszych dzieciaków ode mnie. A co dopiero nasi rodzice, dziadkowie... Nie btło komputerów, komórek, tak rozwiniętego "interneta". Było spędzanie całymi dniami na dworze, granie w "zbijaka", "puchę", "chowanego", "klopkę", skakanie na skakankach, w gumę, jeżdżenie na rowerze, rolkach. Do domu przychodziło się po kromkę chleba i z powrotem na dwór bo znajomi czekali. :D
Staram się nauczyć mojego synka czerpania z dzieciństwa jak najwięcej.

22. Jestem osobą ekspresyjną. Często się mylę, idę za głosem serca, ośmieszam się i palnę głupotę ale się z tego śmieję. :D

23. Jestem okropnym zmarźluchem. Nie cierpię gdy jest mi za zimno i nie mogę się ogrzać. :p

24. Moim ulubionym kolorem jest zielony. Kolor nadziei. Ona zawsze umiera ostatnia. :D

25. Bardziej doceniam wykonany gest, fatygę niż zakup drogiego prezentu nie wychodząc z domu- ale jak każda kobieta uwielbiam je. :p

26. Moim ulubionym kwiatem jest orchidea. Jestem w nich szaleńczo zakochana i już mam w domku swoją kolekcję.

27. Uwaga. Czas na wadę.. Upppsss... Ciiichooo... Brak mi zdolności organizacji. Niby organizuję wszystko, układam w głowie a przyjdzie co do czego, to brakuje mi czasu i zawsze muszę wyprzedzić fakty choćby o jeden dzień by zdążyć. Hahaha. :D

28. Wzruszam się przy "Opowieści Wigilijnej"

29. Zdrowie moje oraz moich najbliższych jest dla mnie najważniejsze.

30. Relaksuje mnie zapach świeżo wypranej pościeli. 


Nie będę was zanudzała większą ilością informacji o mnie, bo aż się nie chce czytać hahaha. :D
Zostawię coś na następny raz. :D
Dobrnęliście do końca? :D
Podzieliłam się z wami cząstką siebie. Teraz znacie mnie już troszkę lepiej. Wasza kolej. :p Opowiedzcie mi chociaż troszkę o sobie. :D
Całuję was bardzo mocno, życzę wspaniałych świąt w ciepłym gronie bliskich fizycznie oraz psychicznie. :D

Wspomnę wam tylko, że w nadchodzącym roku szykują się mega wielkie zmiany!! :D
Nie tylko w moim prywatnym życiu, również tutaj na moim blogu! :D
Już niebawem dowiecie się więcej. :D
Hej! Byłabym zapomniała! :o 
Co dostaliście od Świętego Mikołaja? :D
Zadowoleni jesteście z prezentów? 
Ja baaaardzo, baaaardzo, baaaardzo ale o tym opiszę wam w następnym poście. :D
Samych przyjemności dla was! :D


Xaneczkaa! :*

6 komentarzy:

  1. To czekamy na wiecej i więcej. A te zmiany?co Ty tam skrywasz��jeszcze nie spotkałam takiej pozytywnej wariatki jak Ty. Ania😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na wiecej i więcej. A te zmiany?co Ty tam skrywasz��jeszcze nie spotkałam takiej pozytywnej wariatki jak Ty. Ania😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje kochana. :D Ciesze sie, ze moglysmy sie poznac. Uwielbiam Cie tak samo mocno. :D Zmiany, zmiany.. hiji wszystko z czasem. :D Nie boj sie nie przeprowadzam sie. Zostaje w Doncaster!! ^^ Za duzo tu cudownych ludzi poznalam. :D W tym Ciebie! <3 Czekam na spotkanko myszko. :* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje kochana. :D Ciesze sie, ze moglysmy sie poznac. Uwielbiam Cie tak samo mocno. :D Zmiany, zmiany.. hiji wszystko z czasem. :D Nie boj sie nie przeprowadzam sie. Zostaje w Doncaster!! ^^ Za duzo tu cudownych ludzi poznalam. :D W tym Ciebie! <3 Czekam na spotkanko myszko. :* :D

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)