4 paź 2015

Warsztaty kosmetyczne makijażu dziennego i wieczorowego

Witam was w ten piękny dzisiejszy dzionek. :D

Dzisiaj chciałabym się wam pochwalić moimi maleńkimi osiągnięciami. :D
Wczoraj w Doncaster odbyły się warsztaty szkoleniowe z makijażu dziennego i wieczorowego plus podstawy pielęgnacji twarzy pod okiem cudownej wizażystki Elwiry Posiak, a ja miałam możliwość w nich uczestniczyć.

Tutaj znajdziecie ja oraz jej prace na facebooku: Exibit Make-Up Art

Waśnie to nasza wizażystka.

Ta cudowna osoba uczyła wczoraj naszą grupę kobiet jak fachowo dbać o skórę oraz poruszać nadgarstkiem by tworzyć sztukę na buźce. :D
Nam jeszcze daleko do niej ale ćwiczenie czyni mistrza.
Ja osobiście dziękuję Ci Elwira za cenne rady, wsparcie i możliwość wzięcia udziału w szkoleniu.
Jesteś wspaniałą osobą o wielkim sercu, chęci pomocy i uczenia innych makijażu, jesteś świetna w tym co robisz i robisz to z pasją- to widać!
Cudowna osoba z mega "wypasionym' charakterem.Tą kobietę po prostu trzeba poznać osobiście.
Brawa dla Ciebie za wczorajszy wykład, bo musiałaś się nagadać troszkę. :D
Jeszcze raz dziękuję. :D


Oto jedna z jej przepięknych prac.



Nasza cudowna i prześliczna Ania. :D
Pozdrawiam bardzo gorąco.
Na niej był wykonywany makijaż wieczorowy.
Rewelacyjnie było mieć możliwość wziąć udział w takim doświadczeniu, przyjrzeć się jak zmieniają się na naszych oczach twarze kobiet.


Tutaj druga modelka Elwiry, Agnieszka w innym przedziale wiekowym, w innej odsłonie- makijaż dzienny. 




A teraz troszkę zdjęć z backstage'u :D


Tutaj ja jako modelka w rękach Natalii. :D

Oraz Natalia jako modelka w moich rękach. :D

Dziękuję za wspaniały dzień, zdobycie doświadczeń i możliwość poeksperymentowania na kimś. :D
Kobietki świetnie sobie radziły jak widać. :D




  

I nasza kochana Elwira w tym szczególnym dniu. :D

Oto część produktów na których ćwiczyłyśmy i które muszę mieć ponieważ są fenomenalne. :D



Nie obyło się zrobienia zdjęcia przy profesjonalnym oświetleniu. Choć mój telefon nie zrobił szału to uwiecznienie zadowolenia po przydatnych lekcjach jest bezcenne. :D


Taki cudowny certyfikat otrzymałam po ukończeniu kursu. ;)
Dziękuję ślicznie. :D



Świetnie się bawiłam a lekcje oraz informacje, które nam podała nasza specjalistka przydadzą się na przyszłość. Teraz pozostało rozwijać się, nie stać w miejscu oraz cały czas ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć!!! Człowiek się uczy całe życie. Im prędzej zacznie tym więcej zbierze doświadczenia. :D


Całuję Xaneczaa! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)