1 wrz 2015

Paletki cieni sleeek + baza motives

Cześć wszystkim czytelnikom oraz czytelniczkom! :D


Dzisiaj króciutki pościk przed urlopikiem o moich ostatnich łowach paletek cieni firmy SLEEK i bazy rozświetlającej pod cienie firmy MOTIVES dostępnych głownie w Wielkiej Brytanii. 
Drogie Panie zapewne zainteresuję a Panom podsunę pomysł na ciekawy prezent dla swojej wybranki serca, mamy, teściowej czy koleżanki na urodziny, imieniny czy inne święta. :D
Ja swoje zakupiłam w sklepie online, które macie tutaj ---> Makeup & Jewellery oraz Motives cosmetics for you Spokojnie mogę polecić sklepy.
Wspaniała, sympatyczna i co najważniejsze zaufana sprzedawczyni Magda, którą serdecznie pozdrawiam. :D Dobry kontakt i szybkie wysyłki. :)

Wracając do paletek. Są to cienie extremalnie napigmentowane, które są bardzo polecane. Ja sama również musiałam je mieć. :D Powiem wam, że jestem bardzo zadowolona z ich zakupu i pewnie na dwóch paletkach się nie skończy. :D Jedna paletka mieści w sobie 12 cieni. Nie osypują się!!! Co moim zdaniem najważniejsze, bo żadna z nas nie lubi gdy cienie pozostają na naszych policzkach i pod oczami powodując nieprzyjemne cienie i pozostawiając brud. Ich kolory są po prostu ŚWIETNE!! :D 

Mamy paletki: au naturel oraz original, każda z osobna kosztowała 7 funcików


Paletka au naturel jest przeznaczona do makijażu codziennego oraz konturowania powiek. W jej zawartości jest przewaga odcieni beżu i brązu. Jak widać tylko cztery odcienie są perłowe a cała reszta metaliczna. ;) Mieści się tam również cudownie napigmentowana czerń, którą bym nie zamieniła na żadną inna! Jest po prostu rewelacyjna. :D Wystarczy leciutko dotknąć pędzelkiem cienia i już mamy go gotowego do aplikowania. :D 



Paletka original natomiast zawiera wszystkie perłowe cienie z wyjątkiem jednej metalicznej czerni, która chwaliłam w powyższej paletce. :D Kolory są świetnym urozmaiceniem i dodatkiem do makijażu. Mamy odcienie chłodnego niebieskiego jak i zarówno brązy i róże. Spodobała mi się ta paletka, ponieważ są delikatne kolory, które nadają połysk oku. :D 


Teraz przechodzimy do mojego cudeńka, które odnalazłam zupełnie przez przypadek dzięki próbkom, które dała mi Magda sprzedawczyni w sklepach powyższych. 
Jest to kremowa i rozświetająca baza pod cienie sypkie i prasowane od Motives. Kosztowała 12 funcików tak więc ładna cena. :D W Polsce widziałam około 90zł nie wiem czy nie drożej pewnie dodatkowo koszty wysyłki.
Baza wzmacnia intensywność koloru oraz zapewnia trwały makijaż przez cały dzień. Ja osobiście używam jej również pod oczy jako rozświetlacz, gdyż pięknie wygładza, rozjaśnia i nadaje zdrowy i świeży wygląd. :D Jest bardzo wydajny tak też wystarczy nanieść niewielka ilość na powiekę, rozprowadzić i aplikować cienie. 


Są to produkty bardzo chwalone i polecane a teraz po przetestowaniu również i ja się podpisuje pod nimi obiema rękoma. :D Są cudowne. :D
A wy testowałyście te produkty? Macie jakąś ulubioną paletkę ze Sleeka? Którą możecie mi polecić? Bo na pewno jeszcze dokupię. :D

Niestety teraz będzie moja długa nieobecnosc z powodu wyjazdu ale mam nadzieje, że zrozumiecie. :)
A tuż po moim powrocie będą mega ciekawe posty o wielkich zakupach z Polski. :D 
Zapraszam już niebawem. :D 

Przy okazji pozdrawiam i gratuluję wszystkim pierwszoklasistom w ich nowym i pierwszym dniu w szkoły. Tym starszym życzę siły i cierpliwości w nadchodzącym kolejnym roku szkolnym. Połamania ołówków prze zdawaniu testów. :D


Pozdrawiam i całuję! Xaneczkaa! :*

3 komentarze:

  1. Paletka w odcieniach beżu i brązu to zdecydowanie moje kolorki :), a baza mnie ciekawi !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie w takich barwach jak beże i brązy, to bardzo neutralne i bezpieczne kolory, na których można uczyć się podstaw makijażu. :D
    Baza jest świetnym rozświetlaczem jak dla mnie. :D Stosuję ją nawet jako korektor pod oczy. :D :D

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)