9 sie 2015

Kosmetyczne zakupy- sierpien 2015

Witam was dzisiaj bardzo serdecznie z mega pozytywnym nastawieniem. :D

Od rana dowiaduje sie wielu ciekawych informacji stawiajacych jak najbardziej na plus w moim rozwoju kareriery. :D Poki co, nie bede wam zdradzac szczegolow z racji "nie zapeszania" -choc nie wierze w zabobony, ale ososbiscie wole sie pochwalic, gdy juz cos pieknie mi wyjdzie. :D
Dzien dzisiejszy zapowiada sie wprost wspaniale i oby tak dalej. :D

Dzisiaj wam umile czas moimi nowosciami kosmetycznymi, upolowanymi niedawno w drogierii. :D




Do przetestowania nowe podklady. :D
Mamy dwa podklady z roznych firm plus baze pod makijaz i bronzer rozswietlajacy.

Po prawej stronie mamy baze z Revlon Photoready Perfecting Primer, ktora jest bardzo lekka i pozostawia wygladzona cere. Od producenta mozemy sie dowiedziec, ze eliminuje widoczne pory oraz zaglebienia. Mozna stosowac ja sama jesli ktos lubi efekt wygladzenia badz pod podklad dajac trwalszy efekt makijazu. Wedlug mnie baza jest swietna. ;) Duzy plus za wygladzenie wyczuwalne juz po rozprowadzeniu, jest nawilzenie i nie trzeba czekac az sie wchlonie.

Pierwszy od lewej to L'oreal Paris Lumi Magique o wykonczeniu rozswietlajacym. Pojemnosc standardowa 30ml, opakowanie z pompka. 
Od producenta mozemy sie dowiedziec, ze podklad z tej serii nie ma tylko za zadanie tworzenia efektu zdrowej skory ale rowniez ma dobrze wplywac na nia, dlatego, ze ma w skladzie trzy silnie dzialajace skladniki plus az 40% wody aby nawilzac skore na caly dzien, dodatkowo ma antyoksydanty i witamine A+ E z SPF 18. Jest bezpieczny dla skory wrazliwej a krycie mozna budowac. Wedlug mnie krycie jest w porzadku lecz przy drugiej warstwie dopiero widac lepszy efekt. Po zastygnieciu twarz jest pieknie rozswietlona, jednakze pozostaje taki tlusty blysk i koniecznie trzeba zmatowic pudrem. Jestem z niego bardzo zadowolona i z przyjemnoscia bede uzywac i polecac. :Dst w porzadku lecz przy drugiej warstwie dopiero widac lepszy efekt. Po zastygnieciu twarz jest pieknie rozswietlona, jednakze pozostaje taki tlusty blysk i koniecznie trzeba zmatowic pudrem. Jestem z niego bardzo zadowolona i z przyjemnoscia bede uzywac i polecac. :D



Na srodku znajduje sie podklad Max Factor Face Finity All day Flawless 3 in 1 z pompka, ktora ulatwia nam niewylewanie sie podkladku, poniewaz mozemy przekrecic w lewo i sie blokuje.
 Producent zapewnia nas, ze jest to baza, korektor i podklad w jednym! Z SPF 20
Wedlug mnie jesli chodzi o krycie w funkcji korektora, to niestety ale ten podklad powinien miec wieksza pigmentacje aby mogl zakryc wszelkie niedoskonalosci skorne. Efekt koncowy swietny i powiem wam, ze nawet matujacy. Nie ma potrzeby nakladania po nim pudru na twarz.



W pozycji lezacej mamy Clinique Up-lighting liquid illuminator sublimateur de teint jest to blonzujacy rozswietlacz. W tej serii mamy chyba 4 rodzaje od najchlodniejszego/ najjasniejszego odcienia do najciemniejszego. Ja mam ten ostatni 04. Po powrocie ze sklepu stwierdzilam jednak, ze wzielam zbyt mocny odcien ale w okresie letnim, przy opalonej karnacji jest na prawde w porzadku. Nie stosowalam go jeszcze na twarzy ale bede musiala sie do niego przymierzyc i przetestowac. Nie zaglebialam sie w ta serie z firmy Clinique ale bronzer ten mnie bardzo zaintrygowal i powiedzialam sobie, ze musze koniecznie go sprawdzic. :)


. . . . . . . .

Na tym zdjeciu natomiast widac podklad w kompakcie, dwie male probki roznych podkladow, roz, korektor.

Podklad w kompakcie z Rimmel London Match Perfection SPF 15 7g z lusterkiem i gabeczka w srodku. Jest dobrej pigmentacji o wspanialym kryciu. Zawiera barwniki wzbogacone kwasami aminowymi, które harmonijnie współgrają ze składnikami powierzchni skóry (stanowią w głównej mierze białka, duże i złożone cząstki zawierające łańcuchy kwasów aminowych). Pozwala to uzyskać naturalny kolor i efekt końcowy.Jestem z niego bardzo zadowolona, jednakze pozostawia blyzszczacy finish i koniecznie trzeba nalozyc puder aby zmatowic twarz. 




Kolejny podklad to BB Cream 9 in 1 z Rimmel London baza pod makijaz, nawilza, minimalizuje pory, koryguje i kryje niedoskonalosci, wygladza, matuje oraz nadaje zdrowy blask i chroni skore. SPF 25 Dobrze kryje oraz matuje. Jak dla mnie bardzo na tak. Lubie tego typu podklady i pewnie bede do niego wracac. ;)



Nastepny produkt z firmy Rimmel London Mach Perfection Blush Fard a joues roz do policzkow. Pozostawia delikatny efekt rozu, nie jest intensywny oraz sztuczny. Bardziej powiedzialabym naturalny. Swietny do codziennego make up'u. ;)

Korektor firmy George co tu duzo pisac? Kryje lecz bez rewelacji. Ja osobiscie preferuje korektory rozswietlajace ale kupilam go z ciekawosci aby wydac opinie, jednak nie wiele moge powiedziec. ;p


Ta brazowa malutka buteleczka to rzekomo podklad firmy Lancome Teint Miracle dostalam ja w gratisie razem z podkladem BB. Jest to tak ciemny odcien, ze nie mam bladego pojecia do czego go uzyje, ale jak tylko okres haloweenowy sie zacznie to na pewno cos z niego wycuduje. :D Moze do podkreslania, jako brazer ale bardziej intensywny. Na pewno cos wymysle. :D



Dodatkowo zakupilam sobie kilka lakierow bezbarwnych Gel Pro z firmy George, Rimmel  London I <3 lastyng Finish 224 natural, beauty UK 5in 1 base& topcoat oraz blyszczace pylki do paznokci od MARY- KATE AND ASHLEY, Young nails imagination art, StarGarer



Wszystkie podklady oczywiscie wybieralam pod swoja karnacje, jednakze jesli macie jakiekolwiek pytania to smialo piszcie, pytajcie. Ja wam z checia odpowiem oraz udziele jakichkolwiek informacji. ;)
Jesli wam sie podobal lub nie dzisiejszy post pozostawcie opinie ja z checia sie z nia zapoznam. ;) Mozecie rowniez podac wasze indywidualne odczucia na temat zaprezentowanych przeze mnie produktow, badz tez pomysly na dany produkt o jakim byscie chcieli przeczytac wydana przeze mnie opinie.

Przesylam buziaczki Xaneczkaa! :*












2 komentarze:

  1. Fajne zakupy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie. :D Teraz to mi starczy na bardzo dlugo. ;) Obym tylko wykorzystala do konca terminu waznosci. ;p :D

      Usuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć, filmów oraz treści w blogu zawartych.
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieje, że się podobało i zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam. :)